Exercitarea dreptului de retragere. Acceptarea bunurilor si politica de retur


Cumparatorul va refuza bunurile livrate in cazul in care acestea nu sunt conforme cu detaliile tehnice specificate in comanda. In acest caz Vanzatorul isi asuma responsabilitatea aducerii produselor la conformitate.

Cumparatorul persoana fizica are dreptul sa notifice in scris Vanzatorul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 30 zile calendaristice de la primirea produsului, prevederi contractuale aplicabile doar cumparatorilor persoane fizice si poate returna produsul (produsele) in acelasi termen de 30 zile. Renuntarea la cumparare in termen de 30 zile calendaristice se poate aplica doar pentru produsele comandate si achizitionate online fie livrate de catre Vanzator fie ridicate de Cumparator din showroom.

Data receptionarii produselor este data preluarii acestora de la reprezentantul firmei de curierat/transportator. Aceasta data poate fi verificata si demonstrata prin documentele de livrare inmanate de curier/transportator.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit).

Cumparatorul va trebui sa suporte costurile suplimentare aferente returnarii produselor in caz de retragere. Costurile suplimentare reprezinta orice costuri (transport, livrare, diminuare a valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii calitatilor si functionarii produselor, taxe postale sau de orice alta natura) care urmeaza a fi suportate de consumator cu ocazia exercitarii dreptului de retragere. 

Returul produselor se face in termen de 30 zile calendaristice de la data livrarii produselor, in baza formularului de retur pe care il puteti accesa aici iar pentru a fi luat in considerare, formularul de retur poate fi trimis cel mai tarziu in a 30-a zi calendaristica de la data livrarii produsului.

Rambursarea sumelor se face in termen de 14 zile calendaristice de la receptionarea fizica a produselor in depozitul Silver Scalar, in contul bancar indicat obligatoriu de catre Cumparator in Formularul de Retur.

In functie de modalitate de livrare a produselor selectata de Cumparator, suma rambursata va fi egala cu suma rezultata prin retinerea de catre Vanzator, din pretul achitat de Cumaprator, a sumelor aferente cheltuielilor de transport si livrare. 

Restituirea sumelor incasate, in cazul in care Cumparatorul nu doreste un alt produs, se va face prin transfer bancar, in contul indicat in scris pe formularul de retur de catre Cumparator.

Nu pot fi returnate produse care:

- depasesc termenul de 30 zile calendaristice de la data primirii;
- fac parte din Gama Piese Speciale-Trepte/Glafuri/Blaturi;
- corespund specificatiilor tehnice mentionate in comanda;
-  au facut obiectul unei comenzi speciale;
-  au facut obiectul unei lichidari finale de stoc, in urma careia Cumparatorul a beneficiat de o reducere a pretului;
- au fost achizitionate din showroom si, desi prezentau unele defecte, Cumparatorul le-a acceptat si a beneficiat de o reducere corespunzatoare a pretului;
- au fost distinct personalizate la cererea Cumparatorului;
-  au fost executate dupa specificatiile Cumparatorului;
-  prezinta urme de lovire sau deteriorare;
-  prezinta urme vizibile de uzura;

Produsele vor fi obligatoriu returnate in ambalajul original (ambalajul in care au fost achizitionate), cu toate accesoriile si eticheta intiala, intacte (fara urme de utilizare, deteriorare, lovire), produsele sunt nedeteriorate, nefolosite, nu prezinta urme de adeziv sau alte asemenea substante. Acestea se returneaza in unitatea de ambalare (pachet, cutie, sac,lada etc), si vor fi insotite de toate accesoriile cu care au fost livrate, precum si de factura fiscala si/sau bonul fiscal de achizitie.

Nerespectarea conditiilor de mai sus, precum si punerea produsului, prin orice mijloc, intr-o stare necorespunzatoare repunerii in vanzare, duce la refuzul returului.

Pentru produsele ridicate de catre Cumparator direct din magazin/showroom, pentru care Cumparatorul a avut posibilitatea verificarii in mod direct a calitatii si specificatiilor prezentate, nu se aplica conditiile de retur prevazute in prezenta sectiune.

Atat in cazul comenzilor la distanta cat si in cazul celor efectuate in showroomul Vanzatorului, returul marfii se va efectua integral pentru o anumita pozitie.

Nu se accepta retururi partiale dintr-o anumita pozitie din factura.

Returnarea integrala a contravalorii achitate se va face numai in cazul in care produsele sunt in stare corespunzatoare. Deteriorarea produsului cauzata de Cumparator sau de folosirea necorespunzatoare a produsului va fi suportata de Cumparator, iar produsele respective nu vor putea face obiectul returului. Daca produsul a fost utilizat de catre Cumparator si nu mai poate fi returnat in stare corespunzatoare, SC SILVER SCALAR nu va putea returna contravaloarea acestuia.

VIII. Forta majora  

Nici una dintre Parti nu va fi raspunzatoare fata de cealalta Parte pentru neexecutarea obligatiilor rezultate din prezentul Contract, in situatia in care aceasta neexecutare a fost cauzata de forta majora.
In ipoteza interventiei unui caz de forta majora, Partea interesata sa il invoce este datoare sa ia toate masurile in mod rezonabil necesare pentru inlaturarea consecintelor fortei majore si sa notifice aparitia cazului de forta majora celeilalte Parti in termen de 5 zile. Incalcarea acestor indatoriri inlatura efectele fortei majore asupra Contractului, Partea vinovata ramanand obligata sa raspunda pentru neindeplinirea obligatiilor sale.

In cazul in care efectele fortei majore dureaza mai mult de 90 de zile, oricare dintre Parti are posibilitatea denuntarii unilaterale a Contractului, fara nicio penalitate pentru niciuna dintre Parti.

IX. Litigii. Legea aplicabila

Orice litigii aparute intre Cumparator si SC SILVER SCALAR vor fi solutionate pe cale amiabila.In cazul in care acest lucru nu este posibil, solutionarea va reveni instantelor de judecata competente din Bucuresti.

Reglementarile legale privind solutionarea oricaror Reclamatii:
1. www.anpc.ro
2. Daca aveti probleme legate de o comanda, care nu par a putea fi rezolvate prin e-mail sau cu persoana cu care discutati, va rugam sa transmiteti un email la office@everstone.ro , raspundem in maxim 48h  (exceptand weekend-ul si zilele de sarbatoare legala).
3. Formular retur marfa - DESCARCA FORMULAR
4. Solutionare online a litigiilor