I.Generalitati
Termenii si conditiile generale de mai jos se vor aplica vanzarilor de catre SC SILVER SCALAR S.R.L. (denumit in continuare “Vanzatorul”), prin intermediul magazinului virtual/website-ul www.everstone.ro catre Cumparator, persoana fizica sau juridica, dupa caz (denumita in continuare “Cumparatorul”), a bunurilor afisate pe site-ul Vanzatorului, precum si furnizarii serviciilor adiacente prestate de catre Vanzator (de ex. Servicii de livrare). Marfurile ce fac obiectul comertului prin intermediul prezentului website vor fi denumite in continuare “bunurile” sau “produsele”.
Prin incheierea contractului de vanzare la distanta (bifarea casutei cu ”Am citit Termenii si Conditiile ” inainte de lansarea comenzii sau inainte de plata acesteia), de catre Cumparator cu Vanzatorul, Cumparatorul declara ca accepta in mod expres termenii si conditiile de mai jos si se obliga la respectarea acestora.
Folosirea, accesarea, utilizarea sau navigarea pe acest site de catre vizitatori si utilizatori implica acceptarea termenilor si conditiilor prevazute mai jos.
II. Descrierea bunurilor/produselor
Toate descrierile, specificatiile, reclamele, imaginile (atat cele printate cat si cele de pe website-ul Vanzatorului) si mostrele transmise prin curier sau predate in showroom-ul Vanzatorului sunt prezentate cu titlu informativ. Acestea nu pot fi considerate etalon 100% intrucat produsele ce urmeaza a fi livrate pot prezenta variatii de culoare si/sau textura, care sunt normale in cazul pietrei naturale sau produselor din piatra naturala.
Cumparatorul declara in mod expres ca a fost informat si ca accepta urmatoarele:
a. toate descrierile,imaginile ( atat cele printate cat si cele de pe internet) si mostrele transmise prin curier sau predate in showroom-ul Vanzatorului pot oferi exclusiv o reprezentare aproximativa a produselor;
b. intrucat produsele sunt naturale, exista intre loturi variatii geologice in ceea ce priveste culoarea, marcajele, textura, dimensiunea;
c. toate tipurile de piatra naturala sunt intr-o anumita masura poroase si trebuie impermeabilizate conform incadrarii;
d. unele produse se pot zgaria sau ciobi usor astfel incat trebuie acordata o atentie sporita manipularii si transportului de piatra naturala;
e. procentul de ciobituri sau sparturi intr-o comanda poate fi de 5 %, care se stabileste din cantitatea livrata, fara ca Vanzatorul sa fie obligat la plata unor daune sau despagubiri si fara sa aiba obligatia returnarii sau achitarii oricaror sume catre Cumparator. In situatia in care procentul mentionat mai sus este depasit,
Vanzatorul se obliga sa inlocuiasca produsele sparte sau deteriorate ce depasesc procentul de 5 %, in cazul in care deteriorarea este imputabila Vanzatorului.
III. Preturi:
Preturile afisate includ TVA si nu costul de livrare inclus in pret. Livrarea produselor la adresa indicata de Cumparator se va face cu achitarea costurilor aferente.
Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica preturile afisate pe website, nefiind obligat sa anunte in prealabil intentia de modificare a acestora. Cu toate acestea, Vanzatorul nu va modifica in nicio situatie preturile unei comenzi active si pentru care a fost incasat un avans de la Cumparator.
In cazul in care pretul unor produse comandate, dar pentru care nu s-a incasat un avans de la Cumparator, se schimba, Vanzatorul va trimite o notificare prin care il va informa pe Cumparator, care va avea posibilitatea de a se retrage prin transmiterea unei instiintari Vanzatorului in termen de 48 de ore de la primirea notificarii cu privire la modificarea pretului.
Pretul produsului comandat este cel afisat la data confirmarii comenzii de catre Vanzator si are o valabilitate de 24 de ore de la comunicare. Pentru a mentine valabilitatea rezervarii, Cumparatorul se angajeaza sa efectueze plata avansului in perioada de valabilitate sus-mentionata. In caz contrar rezervarea va fi anulata, iar marfa va reveni in stoc, disponibila pentru vanzare. Pretul comunicat la data confirmarii comenzii va include toate taxele aplicabile, precum si pretul aferent serviciilor de transport, in cazul in care se solicita transport prin intermediul Vanzatorului. Costul de transport este mentionat separat pe comanda/factura proforma.
A. Plata
Comenzile se achita intotdeauna integral inainte de livrare / ridicare din showroom / depozit.
In cazul produselor care nu se afla pe stocul Vanzatorului si fac obiectul unei comenzi speciale (termen de livrare), Cumparatorul va achita un avans de minimum 40% din pretul acestora la momentul plasarii comenzii, iar restul de pret se va achita de catre Cumparator, Vanzatorului cu cel putin doua (2) zile inainte de data anuntata pentru livrare.
Plata efectuata de catre Cumparator in contul bancar al Vanzatorului va fi considerata valabila doar dupa incasarea sumelor corespunzatoare in contul Vanzatorului.
B. Disponibilitatea bunurilor/produselor
Daca bunurile se afla in stoc in depozitul Vanzatorului, atunci vor fi eliberate din depozit in vederea livrarii in termen de 2 zile lucratoare, cu excluderea zilei de efectuare a comenzii. Timpul de livrare a bunurilor depinde de metoda de livrare aleasa de Cumparator.
In cazul in care bunurile Vanzatorului nu se afla in stoc din orice motiv, Vanzatorul va notifica Cumparatorul cu privire la acest lucru si il va instiinta cu privire la o data anticipata la care produsele vor fi disponibile pentru a fi livrate.
Vanzatorul nu va fi tinut raspunzator si nu va datora niciun fel de daune sau despagubiri Cumparatorului in cazurile in care produsele nu sunt disponibile pentru a fi livrate la momentul plasarii comenzii de catre Cumparator.
II. Etape tehnice pentru incheierea contractului
Folosind meniul aferent categoriilor si subcategoriilor, Cumparatorul navigheaza pana gaseste produsul care se potriveste dorintelor si necesitatilor sale. De asemenea cautarea produselor se poate face si prin folosirea campului de cautare
Vanzatorul va emite, pe baza informatiilor detinute de acesta si a celor furnizate de Cumparator, o factura pentru bunurile livrate.
E. Finalizare comanda
Dupa ce Cumparatorul si-a exprimat acordul prin bifarea optiunii ” TERMENI si CONDITII, va apasa butonul “Trimite comanda” iar comanda sa va intra in curs de procesare.
Dupa trimiterea comenzii, Cumparatorul va primi un email de confirmare din partea Vanzatorului, referitor la receptionarea comenzii.Ulterior,Vanzatorul va mai transmite un email de confirmare a procesarii comenzii lansate de catre Client.
Odata lansata comanda online, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare ulterioara (telefonic sau electronic) precum si cu modul de operare al Vanzatorului.
III. Orarul de functionare. Livrare.
Comenzile pot fi plasate online 24 de ore din 24, 7 zile din 7, dar perioada de procesare a acestora se desfasoara de luni pana vineri in intervalul 9-18. Comenzile plasate in zilele de sambata, duminica si sarbatorile legale vor fi procesate in urmatoarea zi lucratoare.
Orarul de functionare este 9-18 de luni pana vineri si sambata si duminica de la 10.00 la 15.00
A. Durata de livrare
Bunurile comandate, daca acest lucru este posibil, vor fi eliberate din depozit pentru livrare astfel:
– pentru livrari locale (Judetul Iasi): aceeasi zi, maxim a doua zi
– pentru livrari nationale: intre 1-3 zile, maxim
cu exceptia zilei in care s-a efectuat comanda si vor fi trimise doar la adresa indicata de Cumparator. Durata de livrare a bunurilor depinde de adresa de livrare indicata, conditiile meteo, si alti factori si va fi comunicata de catre Vanzator Cumparatorului. Livrarea va avea loc in mod normal in intervalul luni-vineri intre 9.00 si 18.00.
Orice date care sunt fixate pentru livrarea bunurilor sunt aproximative si Vanzatorul nu va fi responsabil pentru orice intarziere, indiferent care a fost cauza acestui fapt. Bunurile pot fi livrate de Vanzator inaintea datei de livrare fixate, cu respectarea obligatiei de informare prealabila a Cumparatorului
Daca Vanzatorul nu are posibilitatea, din orice motiv, de a trimite bunurile comandate de Cumparator (si aflate in stoc) in 14 zile de la efectuarea comenzii, Cumparatorul are dreptul de a anula comanda, iar Vanzatorul va rambursa orice sume platite de Cumparator pentru aceste bunuri. Vanzatorul nu va fi responsabil de niciun fel de pierderi suferite de Cumparator pentru livrari intarziate sau imposibilitatea efectuarii livrarii din motive ce tin de Cumparator.
In cazul in care Cumparatorul sau un reprezentant al acestuia nu este la adresa indicata pentru livrare, facand imposibila predarea bunurilor de catre personalul de livrare, costurile de retur vor fi achitate de Cumparator Vanzatorului in termen de 5 zile de la emiterea facturii aferente.
Daca Cumparatorul va face o solicitare de revenire pentru livrarea bunurilor, acesta va putea fi obligat la achitarea catre Vanzator, inainte de livrare, a unui nou cost de transport.
Cumparatorul este de drept in intarziere cu privire la obligatia de preluare a bunurilor in termenele specificate mai jos, acestea calculandu-se dupa cum urmeaza:
7-10 zile calendaristice maxim pentru bunurile de stoc, de la data incasarii pretului comenzii; si
5 zile calendaristice pentru comenzi de piese speciale, de la data informarii clientului asupra sosirii comenzii in depozitul/showroom-ul EVERSTONE.
In cazul in care, din orice motive imputabile Cumparatorului, livrarea nu are loc la data scadenta, Cumparatorul se obliga sa achite Vanzatorului 0.5 % din valoarea totala a comenzii, pe zi de intarziere, cu titlul de penalitate contractuala.
La data livrarii se verifica starea tehnica a bunurilor livrate, partile urmand sa semneze, fie prin reprezentantii autorizati fie prin mandatarii acestora, factura fiscala si packing list de livrare marfa fara obiectiuni, in cazul in care starea tehnica a produselor livrate este considerata satisfacatoare.
In cazul in care exista produse deteriorate/lipsa, acest lucru va fi consemnat direct pe Packing List in sectiunea pentru mentiuni, iar Cumparatorul nu va accepta descarcarea pentru produsele deteriorate fara sa anunte inainte Vanzatorul telefonic si sa transmita poze prin email. Vanzatorul se obliga sa inlocuiasca/ suplineasca produsele deteriorate/lipsa in termen de aprox. 15 zile de la data constatarii, in cazul produselor ce se afla pe stoc sau nu fac obiectul unor comenzi speciale. Orice alta reclamatie ulterioara nu va fi acceptata. Orice defect, neconcordanta, lipsa se va constata la incarcarea/receptia marfii, iar reclamatiile ulterioare nu vor fi acceptate. Vanzatorul nu va fi tinut raspunzator si nu va datora niciun fel de daune sau despagubiri Cumparatorului in cazurile in care produsele se deterioreaza ca urmare a oricaror actiuni ale Cumparatorului in cadrul operatiunilor de descarcare ca urmare a livrarii produselor.
Clientul poate opta pentru ridicarea personala sau prin reprezentant a comenzii, direct de la sediul Vanzatorului din Valea Adanca Nr.2 Miroslava Iasi, cu o instiintare prealabila si doar cu un vehicul ce poate fi incarcat cu un utilaj de incarcare-descarcare.
Procentul admis de marfa ce poate prezenta mici ciobituri / sparturi sau zgarieturi este intre 1 si 5 % maxim din cantitatea livrata. In cazul produselor cu L.L. (lungime libera – variabila – acestea pot avea incepand de la 5cm pana la 60cm lungime) .
Nu pot fi returnate produse care:
– depasesc termenul de 14 zile calendaristice de la data primirii;
– fac parte din Gama Piese Speciale-Trepte/Glafuri/Blaturi;
– corespund specificatiilor tehnice mentionate in comanda;
– au facut obiectul unei comenzi speciale;
– au facut obiectul unei lichidari finale de stoc, in urma careia Cumparatorul a beneficiat de o reducere a pretului;
– au fost achizitionate din showroom si, desi prezentau unele defecte, Cumparatorul le-a acceptat si a beneficiat de o reducere corespunzatoare a pretului;
– au fost distinct personalizate la cererea Cumparatorului;
– au fost executate dupa specificatiile Cumparatorului;
– prezinta urme de lovire sau deteriorare;
– prezinta urme vizibile de uzura;
Produsele vor fi obligatoriu returnate in ambalajul original (ambalajul in care au fost achizitionate), cu toate accesoriile si eticheta intiala, intacte (fara urme de utilizare, deteriorare, lovire), produsele sunt nedeteriorate, nefolosite, nu prezinta urme de adeziv sau alte asemenea substante. Acestea se returneaza in unitatea de ambalare (pachet, cutie, sac,lada etc), si vor fi insotite de toate accesoriile cu care au fost livrate, precum si de factura fiscala si/sau bonul fiscal de achizitie.
Nerespectarea conditiilor de mai sus, precum si punerea produsului, prin orice mijloc, intr-o stare necorespunzatoare repunerii in vanzare, duce la refuzul returului.
Pentru produsele ridicate de catre Cumparator direct din magazin/showroom, pentru care Cumparatorul a avut posibilitatea verificarii in mod direct a calitatii si specificatiilor prezentate, nu se aplica conditiile de retur prevazute in prezenta sectiune.
Atat in cazul comenzilor la distanta cat si in cazul celor efectuate in showroomul Vanzatorului, returul marfii se va efectua integral pentru o anumita pozitie.
Nu se accepta retururi partiale dintr-o anumita pozitie din factura.
Returnarea integrala a contravalorii achitate se va face numai in cazul in care produsele sunt in stare corespunzatoare. Deteriorarea produsului cauzata de Cumparator sau de folosirea necorespunzatoare a produsului va fi suportata de Cumparator, iar produsele respective nu vor putea face obiectul returului. Daca produsul a fost utilizat de catre Cumparator si nu mai poate fi returnat in stare corespunzatoare, SC SILVER SCALAR nu va putea returna contravaloarea acestuia.
VIII. Forta majora
Nici una dintre Parti nu va fi raspunzatoare fata de cealalta Parte pentru neexecutarea obligatiilor rezultate din prezentul Contract, in situatia in care aceasta neexecutare a fost cauzata de forta majora.
In ipoteza interventiei unui caz de forta majora, Partea interesata sa il invoce este datoare sa ia toate masurile in mod rezonabil necesare pentru inlaturarea consecintelor fortei majore si sa notifice aparitia cazului de forta majora celeilalte Parti in termen de 5 zile. Incalcarea acestor indatoriri inlatura efectele fortei majore asupra Contractului, Partea vinovata ramanand obligata sa raspunda pentru neindeplinirea obligatiilor sale.
In cazul in care efectele fortei majore dureaza mai mult de 90 de zile, oricare dintre Parti are posibilitatea denuntarii unilaterale a Contractului, fara nicio penalitate pentru niciuna dintre Parti.
IX. Litigii. Legea aplicabila
Orice litigii aparute intre Cumparator si Rock Star Construct vor fi solutionate pe cale amiabila.In cazul in care acest lucru nu este posibil, solutionarea va reveni instantelor de judecata competente din Bucuresti.
Reglementarile legale privind solutionarea oricaror Reclamatii:
1. www.anpc.ro
2. Daca aveti probleme legate de o comanda, care nu par a putea fi rezolvate prin e-mail sau cu persoana cu care discutati, va rugam sa transmiteti un email la conciliere@piatraonline.ro , raspundem in maxim 48h (exceptand weekend-ul si zilele de sarbatoare legala).
3. Formular retur marfa – descarca formular
4. Solutionare online a litigiilor:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=RO
ROCK STAR CONSTRUCT SRL prelucrează datele cu caracter personal înregistrate în sistemele IT ale firmei, respectând prevederile legale în domeniu:
Colectarea datelor cu caracter personal se face prin diverse modalitati si instrumente specifice precum: aplicatia de gestiune a newsletterului prezenta in magazinul virtual, bifarea optiunii de abonare la newsletter din cosul de cumparaturi, salvarea in baza de date ca urmare a participarii utilizatorilor la diverse concursuri si loterii publicitare organizate de ROCK STAR CONSTRUCT SRL sau diversele formulare de abonare disponibile in magazinul virtual sau in showroom-ul ROCK STAR CONSTRUCT SRL .
Datele ce vor fi salvate in baza de date ale ROCK STAR CONSTRUCT SRL sunt: nume, prenume, adresa de email, numar de telefon si adresa.
Abonarea la newsletterul ROCK STAR CONSTRUCT SRL implica acceptul utilizatorilor website-ului ca datele lor personale sa fie pastrate si prelucrate în condițiile prezentate în Termenii și condiiile de utilizare a site-ului, respective în Politica de Confidențialitate a ROCK STAR CONSTRUCT SRL . Scopurile prelucrarii acestor date sunt: informarea cu privire la comanda efectuata de Cumparator in cadrul magazinului virtual ROCK STAR CONSTRUCT SRL, informarea despre produsele si promotiile ROCK STAR CONSTRUCT SRL sau despre orice alte promotii sau activitati desfasurate de ROCK STAR CONSTRUCT SRL, realizarea de rapoarte statistice.
ROCK STAR CONSTRUCT SRL se obliga ca datele personale sa nu fie difuzate catre terti, cu exceptia partenerilor de servicii de marketing si alte servicii, agreati de ROCK STAR CONSTRUCT SRL cu care exista contracte in acest sens si care se obliga prin acestea sa protejeze aceste date.
ROCK STAR CONSTRUCT SRL trimite anumite date personale ale clienților săi (ID-ul comenzii, prenumele, adresa de e-mail, județul) către Împuternicitul Feedback.TRUSTED.ro<http://Feedback.TRUSTED.ro>, pentru a obține (în mod independent față de magazin) și pentru a publica opinia clienților magazinului cu privire la serviciile acestuia. Datele personale sunt păstrate de Împuternicit pe o perioadă maximă de 67 de zile (TRUSTED.ro<http://TRUSTED.ro> își rezervă dreptul de a modifica perioada maximă pentru a veni în întâmpinarea nevoilor clienților săi). Toate opiniile publicate sunt anonime.
Utilizatorii se pot dezabona de la primirea newsletter-ului cand nu mai doresc prelucrarea datelor cu caracter personal prin bifarea optiunii “Dezabonare” din cadrul acestuia.
Conform cerintelor legale, Rock Star Construct SRL are obligatia de a administra în conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra.
Scopul colectarii datelor este: inregistrarea in scopuri contabile si emiterea facturii fiscale; activitati de marketing/trimiterea de newslettere catre baza de date a Vanzatorului de la care va puteti dezabona in orice moment.
Cumparatorul se obliga sa furnizeze Vanzatorului datele necesare facturarii, acestea fiind necesare emiterii facturii fiscale aferente comenzii plasate. Refuzul Cumparatorului de a furniza aceste date determina anularea comenzii.
Doriti sa primiti informatii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de PIATRAONLINE / ROCK STAR CONSTRUCT SRL?
□DA □NU
În contextul prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal, aveți următoarele drepturi:
Dreptul de acces la datele cu caracter personal prelucrate: aveți dreptul de a obține o confirmare că se prelucrează sau nu datele dumneavoastră cu caracter personal si, în caz afirmativ, aveți acces la tipul de date cu caracter personal și la condițiile prelucrării lor, prin formularea unei cereri în acest sens către operator;
Dreptul de a cere rectificarea sau ștergerea datelor cu caracter personal: aveți posibilitatea să solicitați, prin trimiterea unei cereri în acest sens către operator, rectificarea datelor cu caracter personal care sunt inexacte, suplimentarea datelor cu caracter personale, în situația în care acestea sunt incomplete sau ștergerea datelor dumneavoastră cu caracter personal în situațiile în care:
datele cu caracter personal nu mai sunt necesare scopului lor inițial (și nu exista un nou scop legal pentru prelucrare)
baza legală a prelucrării o reprezintă consimțământul persoanei vizate, iar persoana vizată își retrage consimțământul și nu există niciun alt temei legal pentru prelucrare
persoana vizată își exercită dreptul la opoziție și operatorul nu are motive în favoarea continuării prelucrării care prevalează
datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal
ștergerea este necesară pentru respectarea legislației UE sau din Romania
datele cu caracter personal au fost colectate în legătură cu oferirea de servicii ale societății informaționale oferite către copii (daca este cazul), pentru care consimțământul este guvernat de reguli speciale;
Dreptul de a solicita restricționarea prelucrării: aveți dreptul să obțineți restricționarea prelucrării în situațiile în care:
considerați că se prelucrează date cu caracter personal inexacte, pentru o perioada care îi permite operatorului să verifice exactitatea datelor dumneavoastră cu caracter personal;
prelucrarea este ilegală, dar nu doriți ștergerea datelor dumneavoastră cu caracter personal, solicitând doar restricționarea utilizării lor;
în situația în care operatorul nu mai are nevoie de datele dumneavoastră cu caracter personal pentru prelucrarea lor, în scopurile menționate mai sus, dar dumneavoastră solicitați datele pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță
dumneavoastră v-ați opus prelucrării pentru intervalul de timp în care se verifică dacă temeiurile legitime ale operatorului prevalează asupra drepturilor persoanei vizate.
Dreptul de a va retrage consimțământul pentru prelucrare, când prelucrarea este bazată pe consimțământul dumneavoastră fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate până la momentul retragerii consimțământului;
Dreptul de a va opune cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal din motive legate de situația dumneavoastră particulară, atunci când prelucrarea este întemeiată pe un interes legitim și in orice moment la prelucrarea datelor cu caracter personal în scopuri de marketing direct, inclusiv creării de profiluri;
Dreptul de a nu fi obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrare automatizată, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice care privesc persoana vizată sau o afectează în mod similar într-o măsură semnificativă;
Dreptul la portabilitatea datelor, și anume dreptul de a primi datele dumneavoastră cu caracter personal, pe care le-ați furnizat operatorului într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat și dreptul de a transmite aceste date către un alt operator, în situația în care prelucrarea se face în baza consimțământului dumneavoastră sau executarea unui contract și este efectuată prin mijloace automate;
Dreptul de a depune o plângere in fata Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) și dreptul de a vă adresa instanțelor de judecată competente.
Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la adresa de email: conciliere@piatraonline.ro sau direct la sediul Vanzatorului: Aleea Teisani nr.137A, sector 1, Bucuresti.
XII. Copyright. Limitarea Raspunderii
Intregul continut de pe www.piatraonline.ro (care include, dar nu se limiteaza la): texte, grafice, vizualuri, produse, idei, poze, video, sunete sunt proprietatea SC Rock Star Construct SRL, cu urmatoarele date de identificare: RO 22680005, J40/20648/2007, Aleea Teisani nr.137A, sector 1, Bucuresti, capital social 10.000 ron. RockStar nu garanteaza ca website-ul www.piatraonline.ro si continutul acestuia nu contin erori sau ca intregul continut este 100% corect si valid. Nu este sub nicio forma permisa preluarea continutului de pe www.piatraonline.ro in scopuri comerciale. In cazul anumitor plangeri / probleme / sugestii legate de drepturile de autor, va rugam sa ne scrieti un email pe conciliere@piatraonline.ro si veti primi un raspuns in maxim 48 de ore de la primirea emailului.
Orice eroare de omisiune, tipografica sau de redactare care apare in literatura de vanzare, oferte, lista de preturi, factura sau alt document sau informatii eliberate de societate se vor corecta fara nicio raspundere din partea Vanzatorului.
Insemnele grafice, denumirile, marcile (cum sunt, de exemplu: numele site-ului si a companiei RockStar) sunt proprietatea RockStar si nu pot fi preluate si/sau folosite fara acordul prealabil scris al proprietarului.
Utilizatorul nu va copia, distribui, prelua, publica in scop comercial nicio informatie continuta de magazinul virtual RockStar, fara acordul prealabil scris al titularului site-ului.
Orice modificare neautorizata a site-ului este interzisa.
RockStar este detinatorul tuturor drepturilor de proprietate intelectuala sau de autor asupra magazinului virtual, respectiv asupra marcilor, designului, functionalitatilor site-ului, imagini si specificatii tehnice.
Caracteristicile produselor si documentatia tehnica aferenta acestora, prezentate pe site sunt puse la dispozitie de catre producatori si furnizori, iar RockStar ofera suportul tehnic pentru afisarea lor.
RockStar nu raspunde pentru prejudiciile create, din cauze ce exclud culpa sa, de nefunctionarea magazinului virtual precum si pentru cele rezultand din imposibilitatea accesarii paginilor magazinului virtual (ex. defectiuni la reteaua de internet).
► Termen si conditii carduri cadou (GiftCard)
SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
1.1.Campania “Cardul cadou PIATRAONLINE” (denumita in continuare “Campania”) este organizata si desfasurata de ROCK STAR CONSTRUCT S.R.L., o societate din România, cu sediul in Aleea Teisani, nr. 137A, Sectorul 1, Bucuresti, România, avand codul unic de inregistrare RO22680005, inregistrata la Oficiul Registrului Comerţului sub numărul J40/20648/2007, (denumita in continuare „Organizator”).
1.2.Campania se va derula conform regulilor din prezentul regulament, pe care participantii la Campanie au obligatia sa il respecte (denumit in continuare „Regulamentul Oficial”).
1.3.Regulamentul Oficial este disponibil, in mod gratuit, oricarui solicitant, accesand site-ul www.piatraonline.ro, sectiunea Regulament, ori printr-o solicitare telefonica la Infoline 021.9907 (intre orele 9:00 – 18:00, de luni pana vineri, cu exceptia zilelor de sarbatoare legala), sau printr-o solicitare scrisa, trimisa prin posta, in atentia Organizatorului, la sediul acestuia din Aleea Teisani, nr. 137A, Sectorul 1, Bucuresti, Romania, pe toata durata de desfasurare a Campaniei.
1.4.Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica si/sau completa unilateral prezentul Regulament Oficial, precum si dreptul de a suspenda, inceta, intrerupe si/sau prelungi unilateral desfasurarea Campaniei, oricand, prin intocmirea unor acte adiţionale, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare dupa informarea publicului asupra modificarilor intervenite, cu cel putin 24 de ore inainte ca acestea sa devina aplicabile. Modificarea prezentului Regulament Oficial va fi publicata pe site-ul www.piatraonline.ro, secţiunea Regulament, si/sau pe pagina de Facebook PIATRAONLINE, sectiunea Notes.
1.5.Prin participarea la aceasta Campanie, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament Oficial.
SECŢIUNEA 2. LOCUL SI DURATA DE DESFASURARE A CAMPANIEI
2.1.Campania se desfasoara atat in showroom-ul Organizatorului, situat in Aleea Teisani, nr. 137A, Sectorul 1, Bucuresti, cat si online pe pagina de internet a Organizatorului, respectiv www.piatraonline.ro.
2.2.Campania va incepe la data de 01 aprilie 2019 ora 00:00, ora Romaniei, si va fi valabila pentru o perioada nedeterminata de timp. Sfarsitul Campaniei va fi anuntat de Organizator printr-o notificare publicata pe site-ul acestuia, www.piatraonline.ro, cu cel putin 10 zile inainte de data finala a Campaniei. (denumita in continuare “Durata Campaniei”). Sfarsitul Campaniei nu va afecta in niciun mod valabilitatea cardurilor cadou achizitionate pe parcursul Campaniei.
2.3.Organizatorul isi rezerva dreptul de a intrerupe sau de a suspenda oricand desfasurarea Campaniei. Intr-o asemenea situatie, Organizatorul va informa in cel mai scurt timp posibil publicul cu privire la suspendarea sau intreruperea Campaniei prin intermediul Platformei si/sau paginii de Facebook a Organizatorului.
SECTIUNEA 3. DREPTUL DE PARTICIPARE
3.1.Campania este deschisa oricarei persoane fizice ori juridice care doreste sa achizitioneze un card cadou pe care sa il ofere oricarei persoane pe care o are in vedere (denumite in continuare individual “Participant” si colectiv “Participanti”).
3.2.Cardurile cadou pot fi achizitionate de orice Participant, indiferent daca are sau nu domiciliul in Romania.
3.3.Organizatorul isi rezerva dreptul, la discretia sa absoluta, de a anula participarea oricarei persoane care nu respecta Regulamentul, care este suspectat de frauda, care actioneaza intr-un mod lipsit de etica sau perturbator ori fata de care se stabileste că actioneaza cu intentia de a incalca dispozitiile legale.
SECTIUNEA 4. MODUL DE DESFASURARE
4.1.Cardul cadou poate fi achizitionat fie din showroom-ul Organizatorului situat in Aleea Teisani, nr. 137, Sectorul 1, Bucuresti, Romania, fie online de pe site-ul Organizatorului www.piatraonline.ro. Pentru cardul cadou exista patru praguri de buget, respectiv: 500 LEI, 1.000 LEI, 1.500 LEI si 2.000 LEI. Fiecare card cadou are o valoare unica si are inscris un cod de bare unic, format din seria PO şi numere reprezentand in ordine: valoarea cardului cadou, anul emiterii si numarul de ordine (de exemplu: cardul cadou cu seria PO/500/2019/03 reprezinta un card cadou in valoare de 500 LEI, emis in anul 2019 si numarul de ordine 3).
4.2.Codul unic de bare al cardului cadou poate fi citit la momentul achizitiei/activarii cardului, la momentul verificarii soldului si a duratei de valabilitate a cardului, precum si la momentul utilizarii cardului cadou.
4.3.Cardul cadou va fi livrat fizic intr-un plic, imediat dupa ce este procesata plata, insotit de o felicitare pe care Participantii o pot personaliza pentru destinatar. De asemenea, Organizatorul va livra Participantului factura fiscala aferenta achizitionarii cardului cadou.
4.4.Cardul cadou poate fi ridicat de catre Participant din showroom-ul Organizatorului, ori poate fi livrat de catre Organizator la adresa indicata de catre Participant. De asemenea, cardul cadou poate fi livrat de catre Organizator direct destinatarului acestuia, la adresa indicata de catre Participant. In aceasta din urma situatie, Participantul trebuie sa specifice Organizatorul ca livrarea cardului va fi efectuata la adresa destinatarului acestuia.
4.5.Pentru emiterea cardului cadou si a felicitarii personalizate, Organizatorul nu percepe vreo taxa de emitere.
4.6.Cardul cadou este valabil 12 luni de la data achizitiei/validarii, iar acesta poate fi utilizat o singura data, pentru o singură tranzactie. După expirarea perioadei de valabilitate, cardul cadou nu mai poate fi utilizat pentru achitarea contravalorii produselor achizitionate. Dupa expirarea perioadei de valabilitate, soldul cardului cadou este considerat pierdut. Posesorul cardului cadou are intreaga responsabilitate in legatura cu expirarea perioadei de valabilitate, nefiind indreptatit la niciun fel de despagubire din partea Organizatorului.
4.7.Nicio promotie nu se poate aplica la achiziţionarea unui card cadou. Cardul cadou nu poate fi reincarcat şi nu se acorda contravaloarea in bani a cardului cadou. De asemenea, Organizatorul nu va acorda rest la achizitiile cu card cadou. Soldul cardului cadou nu poate fi transferat ori rascumparat.
4.8.Cardul cadou poate fi utilizat imediat dupa emiterea acestuia, la cumpărarea oricarui produs comercializat de catre Organizator în showroom ori prin intermediul magazinului online. Cardul cadou nu poate fi utilizat pentru achizitionarea unui alt card cadou.
4.9.In cazul în care valoarea cumparaturilor depaseste valoarea nominala a cardului, diferenta va fi achitata prin orice alt mijloc de plata acceptat de Organizator.
4.10. Participantii care nu indeplinesc conditiile de inscriere si participare mentionate în Regulament vor fi eliminati de catre Organizator.
SECTIUNEA 5. RASPUNDERE
5.1.Prin participarea la Campanie, Participantii sunt de acord si se obliga sa respecte prezentul Regulament, precum si toate cerintele si deciziile luate în conformitate cu Regulamentul de catre Organizator si colaboratorii sai in toate aspectele legate de implementarea prezentei Campanii.
5.2.Cardul cadou este un produs la purtator, nenominal, fiind transmisibil prin simpla remitere de la o persoana la alta, responsabilitatea utilizarii acestuia revenindu-i exclusiv posesorului. Cardul este transmisibil, putand fi utilizat si de o alta persoana decat cea careia i s-a oferit de catre achizitorul initial.
5.3.Organizatorul nu isi asuma raspunderea si nu va inlocui cardul/cardurile cadou in caz de furt, pierdere, ratacire sau deteriorare. In aceste situatii, soldul cardului cadou se considera pierdut, iar Organizatorul nu va acorda nicio despagubire in legatura cu evenimentul care a condus la imposibilitatea de utilizare a cardului cadou de catre detinatorul acestuia.
5.4.Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru situatiile in care mai multe persoane revendica acelasi card cadou. Dreptul de a utiliza cardul cadou va fi recunoscut persoanei asupra caruia acesta se afla.
5.5.Organizatorul nu isi asuma raspunderea in urmatoarele cazuri:
a.pentru neprimirea, pierderea sau primirea cu intarziere a corespondentei trimise de catre Organizator Participantilor si invers, determinate de factori independenti de vointa sau controlul Organizatorului (cum ar fi, dar fara a se limita la defectiuni sau probleme tehnice ce tin de retelele de telefonie, internet, curent electric etc);
b.daca numarul de telefon furnizat de Participant nu poate fi utilizat (numarul este incorect, nu este alocat, este dezactivat, este blocat, nu se afla in aria de acoperire etc.) pentru contactarea si identificarea acestuia. In acest caz, Organizatorul este scutit de obligatia de a-l contacta pe Participant (prin orice alte mijloace);
c.pentru intreruperile neanunţate ale serviciilor oferite de catre terti – nefunctionalitati ale furnizorilor de internet, nefunctionalitati ale furnizorilor de curent electric etc;
d.eventualele dispute legate de drepturile asupra datelor de identificare/contact folosite la inscrierea in Campanie;
5.6.Organizatorul isi rezerva dreptul de a verifica si monitoriza modul in care se desfasoara inscrierile în Campanie. In cazul in care se observa tentative de frauda, inscrierile respective vor fi anulate.
5.7.Organizatorul isi rezerva dreptul de a exclude definitiv orice Participant la Campanie care, prin comportamentul fraudulos sau contrar bunelor moravuri, afecteaza bunul mers al Campaniei.
SECTIUNEA 6. FORTA MAJORA
6.1.Forta majora este evenimentul imprevizibil si de neinlaturat, intervenit dupa intrarea in vigoare a prezentului Regulament Oficial, care nu poate fi controlat de către Organizator si care îl impiedica pe acesta sa-si indeplineasca obligatiile asumate prin prezentul Regulament Oficial.
6.2.Dacă o situatie de forta majora, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa, impiedica sau intarzie total sau parţial desfasurarea Campaniei conform Regulamentului sau continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de răspunderea privind indeplinirea obligaţiilor sale pentru perioada în care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata, Organizatorul nu isi asuma in niciun fel obligaţta de a prelungi Campania cu o perioada corespunzatoare duratei evenimentului de forta majora.
SECTIUNEA 7. LITIGII SI CONTESTATII.
7.1.Eventualele litigii aparute intre Organziator si Participantii la prezenta Campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi soluţionate de instantaele judecatoresti române competente de la sediul Organizatorului.
7.2.Eventualele contestatii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite catre ROCK STAR CONSTRUCT S.R.L., cu sediul in Aleea Teisani, nr. 137A, Bucuresti.
Eventualele contestatii vor cuprinde in mod obligatoriu:
a)numele, prenumele si codul numeric personal al contestatorului;
b)adresa de domiciliu/resedinta a contestatorului;
c)prezentarea motivelor de fapt pe care se intemeiaza contestatia.
7.3.Contestatiile se vor solutiona definitiv de catre Organizator in termen de 30 zile de la data primirii acestora.
SECTIUNEA 8. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
8.1.Pentru participarea la Campanie, Organizatorul va prelucra datele cu caracter personal furnizate exclusiv pentru derularea Campaniei. După incheierea Campaniei, datele cu caracter personal furnizate Organizatorului vor fi sterse in termen de 30 de zile. Astfel, Organizatorul nu va pastra datele cu caracter personal furnizate de catre Participanti mai mult decat este necesar pentru scopul pentru care sunt colectate.
8.2.Prin acceptarea termenilor si conditiilor prezentului Regulament Oficial, fiecare Participant iti da consimtamantul ca datele sale cu caracter personal sa fie colectate si prelucrate de catre Organizator in vederea executarii tuturor operatiunilor necesare inscrierii si desfasurarii Campaniei.
8.3.Organizatorul va prelucra datele cu caracter personal furnizate de Participanti doar in scopurile anterior mentionate.
8.4.Participantii au dreptul sa isi retraga consimtamantul asupra prelucrarii datelor in orice moment prin intermediul unei notificari scrise transmise Organizatorului.
8.5.Datele cu caracter personal ale Participantilor vor fi dezvaluite de catre Organizator si colaboratorilor cu care Organizatorul are incheiate contracte de confidentialitate, pentru o mai buna desfasurare a Campaniei si in aceleasi scopuri ca cele anterior mentionate.
8.6.Organizatorul va centraliza datele cu caracter personal in vederea desfasurarii Campaniei si le va prelucra exclusiv in vederea desemnarii castigatorilor, informarii si transmiterii premiilor catre acestia.
8.7.In conformitate cu legislatia aplicabila in domeniul protectiei datelor cu caracter personal, Participantii au urmatoarele drepturi:
a)dreptul de acces la datele prelucrate;
b)dreptul de a rectifica datele inexacte sau completarea acestor date;
c)dreptul de portabilitate;
d)dreptul de solicita stergerea datelor cu caracter personal;
e)dreptul de a solicita restrictionarea prelucrarii datelor;
f)dreptul de a se opune prelucrarii datelor;
g)dreptul de a retrage oricand consimtamantul dat;
h)dreptul de a depune o plangere la o autoritate de supraveghere atunci cand considera ca s-au incalcat dispozitiile legale in materia protectiei datelor cu caracter personal.
8.8.Organizatorul ia in serios siguranta datelor, astfel ca foloseste tehnologii si proceduri adecvate pentru protejarea informatiilor personale. Politicile si procedurile Organizatorului sunt rezivuite periodic si actualizate in conformitate cu cele mai noi standarde in materia protectiei datelor cu caracter personal.
SECTIUNEA 9. TAXE SI IMPOZITE
9.1. Organizatorul Campaniei nu este raspunzator pentru plata taxelor, impozitelor sau a altor obligatii fiscale legate de premiile oferite, cu exceptia impozitului pe venit cu retinere la sursa aplicabil veniturilor individuale provenite din premii, impozit pe care Organizatorul Campaniei este obligat sa il calculeze, sa il retina si sa il transfere la bugetul de stat in conformitate cu prevederile Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal.
SECTIUNEA 10. PREVEDERI FINALE
10.1.Potrivit deciziei Organizatorului, Campania poate fi mediatizata in scopul informarii publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare si/sau cu rol informativ. Informaţiile pe care astfel de materiale le contin vor fi interpretate in conformitate cu si completate cu prevederile prezentului Regulament Oficial.
Contact :
Adresa: str. Aleea Teisani nr.137A, sector 1, Bucuresti, Romania
Telefon: 021.9907
E-mail: office@piatraonline.ro